maanantai 8. helmikuuta 2016

Lajin varjopuolia





Viime torstaina treenien alkua odotellessa ihmettelin mistä nuo kaikki hiertymät on jalkoihini tullut. Suurin hiertymä on kuvan ulkopuolella nilkassa. Kokeneemmat harrastajat epäilivät että pian iho tottuu, eikä jälki enää ole näin pahaa. 


Pienet pintanaarmut ei niin haittaa. Treeneissä vaan sattui niin että peukaloni venähti. Onneksi vasen käsi, mutta tarvin minä sitäkin moneen tekemiseen. Kävin näyttämässä kättä lääkärissä ja sain kolmen päivän sairasloman. Ensimmäisen kerran tuo peukalo venähti kesällä 2014 ja uskalsin toivoa että nytkään toipumiseen ei kovin kauaa mene. Kyllä minä tänään jo selviän töistä. BJJ-treeneihin pääsen vasta sunnuntaina, jospa peukalo olisi sitten jo täysin toipunut.



InBody mittauksen tuloksetkaan ei ollut omiaan nostattamaan mielialaa. Tulipahan todistettua se ettei minun passaa yhtään löysätä ruokavalion suhteen. Paitsi että saatoin minä vähän herkutella viikonloppuna kun kerran olin sairaslomallakin. Vähän epäreilua että laskiainen ja Runebergin päivä on samana viikonloppuna.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti